Monday 23 December 2013

medical lecturer~ mu tunggu ,aku datang!


Ya Allah , Alhamdulilah...bersyukur ke atasMu... Akhirnya....
usaha yg telah aku lakukan selama ini membuahkan hasil...

apabila semalam , result aku dpt dikeluarkan..
betul2 x disangka...aku dapat duduk di kelas yg pertama pd thn hdapan...
dengan kedudukan dlm tingkatan, aku berada di tempat yg ke 15 drpd 220 org pelajar dan tempat pertama di dalam kelas... (ALHAMDULILAH)
aku dapat bersaing dgn rakan2 dikelas yg pertama ,sedangkan aku berada di kelas yg ketiga pd thn ni...
tetapi ada lagi yg aku harus perbaiki kelemahan aku nii...

Ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusanku..bantulah aku, Ya Allah...aku mahu menggembirakan hati ibu bapa , keluarga dan guru2 ku...Aku lah harapan keluarga ,, adik beradik yg lain semuanya dpat belajar dan berjaya dengan kerjaya mereka tersendiri...aku mahu kan lebih baik dr mereka...
Ya Allah..biarlah niatku keranaMu Ya Allah...berkatilah aku..bawalah aku kejalanMu yg diredhai.. :)
~Ihfazillah Yahfazuka~

doakan kejayaanku saudara2 sekalian..kakak2,abg2 ,adik2 serta shabat2 seperjuangan..

jatuh sekali x bermakna kita akan terus jatuh..BAGKIT lah dr kegagalan agar tidak terus berada di lembahtersebut..._kejayaan bukan datang dr kemampuan fizikal, ttpi ia datang dr semangat yg x pernah mengalah_


kata2 tersebut..selalu tersemat dlm diriku... yg belum berjaya, teruskan usaha kerana kegagalan bukan satu noktah perhentian , tetapi BANGKITLAH sahabat!, kegagalan itu permulaan bg kejayaan..
kejayaan bkn datang bergolek,, tetapi,, carilah... dan usahalah...yg penting ,, REMEMBER ALLAH!

```````````````````medical lecturer~mg tunggu ,aku datang`````````````````````````

1 comment: