Friday 7 November 2014

kenangan bersama sahabat2 after pt3

Lame dah x update blog.. Hihihi..bz kot sbb fokus exam...(ayt backup)... Lalala
Urmm..
Rindu bersame kwn2 ke malacca n kl...byk kngan yg kami dapat...betol lah kate senior aku, miza.. Klau ak pndah skull thn dpn ..msti ak rndu kwn2, cg2 m lain2...

Syg nk tgglkn bdk2 3bukhari this year..
Najmie. Hafiz. Irsyad.luqman.sabri.arif.iqbal.fakhri.mawardi.umar.taqi.yusuf.imran.izwan.syarifah.nadiah.umi.ellya.farahim.aisyah.adibah.husna.najwa.izzah.amni.habibah.aqilah.ummi.hani.hidayah n athirah....
14boys 18girls...pt3 victims!

Aku harap cite2 aku trcapai utk ke sekolah sane..amin..aku brharap... Selangkah aku ke sana..selangkah aku mncapai visi n misi aku...

Ooouh...smbung lg...babai..

Adepun kite suka sesuatu sdgkn ia buruk bgmu dan adepu
n kamu benci sesuatu sdg ia baik bgmu..Allah mngetahui akn segala sesuatu sdg kamu tidak mngetahui ape2..

No comments:

Post a Comment